Aldrig trött :I

Hej! Jag vet att klockan typ är 01:00 men asså jag har ett problem. Jag blir aldrig trött. Är det någon annan som kan vara uppe till typ 01 - 03 tiden? Typ för 2-3 år sen så var jag och min syrra uppe till 6:30 på ett sommarlov. Hehe:) Iaf nu ee jag inte trött jag sitter här och bara har tråkigt. Imorn ska jag inte göra någon speciellt.. Kanske bara vara hemma.  Jag kanske åker till Haninge C, ska köpa ett par Ray Ban. Om det finns några. Sen kanske vi åker till Rudan. Nej nu måste jag gå.

Later// Danni

Kommentarer
Postat av: miii-chi

Hahahaha aa jag är likadan :P

imorrn ska jag liksom upp tidigt men kan ändå inte somna :S puss gumman <3<3<3 //michelle

2009-06-28 @ 02:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0