Blogg.se ee f*ckd up.

Hej. Nu har jag sett lite på "Step up", och nu chattar jag lite med Sara och min kusin.. Imorn ska jag bli väckt typ kl: 9.00 och då ska jag typ upp och göra allt man gör på en morgon + sola. Och sen drar jag och Denise till Rudan. Vi kmr vara där en stud och sola och bada. Sen så åker vi nog hem och fixar oss ¨, sen tar vi nog bussen till Länna där Vi ska till Kicki och hjälpa henne på Stadium. De ee skitkul där. Ja.. Det blir nog många bilder imorn så håll utkik. Som ni ser på rubriken så är blogg.se helt f*cked up. Man kan te.x inte kolla statistiken och man kan inte kolla vilka bilder man har lagt ut.. ÅHH jag blir såå irriterad! Äh nu ska jag gå. Bye

 Later //Danni♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0