Det blev Farsta.

 Ja som ni ser på rubriken så blev det Farsta C, som planerat. Jag mötte Sara på Skogås tågperrong och därifrån gick vi till Skogås Centrum för jag skulle köpa tåg biljett. Sen när vi hade gjort det så tog vi bussen mot Farsta.. När vi var framme så shoppade vi lite, ok jag köpte bara Johan Palms skiva och Sara köpte Två nagellack ett rött och ett svart. Vi blev skithungriga och vi höll på att dööööö!!! Men vi var tvungna att vänta på min pappa för han skulle lämna pengar till mig (till Johan Palms skiva och mat.) Så när han kom så gick vi till Burger King men det blev för dyrt så vi gick till McDonald's. Jag tog en Mc'chicken meny och så frågade de om jag ville ha plus meny och då tog jag det så jag fick ett grönt cola glas =). Ni får bilder sen, Lite när Sara försöker leta efter en park haha. Aja nu ska Sara skriva ett inlägg i hennes och Denise's blogg.  Gå in på den: www.deniseosaras.blogg.se



                 Tschüss// Danni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0