Det spökar säkert hos mig :O

Nu har jag nyss vaknat och ee skittrött. Igår så satt denise och jag nere i vardagsrummet (vi fixade facebook till mig) och då när vi gjorde det så lät det som någon var uppe och tänkte börja diska. Asså OMG jag tror verkligen att det spökar här för det har hänt så här fler gånger. En gång när det bara var Jag, Denise, Kicki och Pappa hemma och vi satt och åt. Och det stog en vinkork som stog på diskbänken. Och vi har en "vas" (Inte vas men det ser ut som en vas). Och i vasen så har vi ´lite citroner och lime och så... Och helt plötskigt bär alla som ar hemma satt vid matbordet så välte vinkorken och citronvasen började skaka som fan. I det ögonblicket var jag inte rädd men ni skulle sett igår. Jag kutade fram till lampan, stängde av datorn och kutade upp till mitt rum. Hehe det var skitläskigt. Och sen när man var där uppe så hörde man så värsta skriken och sen så hördeman fotsteg.    :O.

Nej nu ska jag gå

Bye// Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0