Fula kläder (Tkr jag)

Hej hej! Nu ska jag visa er lite kläder som jag tycker ee sk*t fult:


Paris Hilton: Eww
Irina Pantaeva: Vad ska byxorna ens föreställa?
Jordan Price: Not hot.


Asså det måste ju vara sjukt jobbigt att gå i de!! (Victoria Beckhams skor)


OMG! Asså jag lider verkligen för de!! Jag säger bara: Jag hade aldrig tagit på mig de kläderna!! NEVER EVER IN MY ENTIRE LIFE!



Ok typ alla säger att de ee jätte beväma men blir det inte jobbigt att gå med höga skor?
På ett sätt kanske det ee bra, alltså för de korta. men asså jag hade ju aldrig gått i såna skor :s



Jag vet att det här inte har med kläder att göra  men de kläder jag visade var ju ganska knäppa (min åsikt) och jag tkr verkligen att det här är sjuuuukt!!!
Asså hur kan man liksom stanna på en toalett i två år? Asså tänk er att sitta på en toa i TVÅ ÅR!! Jag fattar det bara inte. Asså OMG!!!!
Vad tkr ni om kläderna?

Nej nu ska jag gå

see U// Danni♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan man äns gå i de skorna?! :O

Jag hade ramlat, hahah...

2009-06-25 @ 16:55:55
URL: http://deniseosaras.blogg.se/
Postat av: deNise

Men Danni.. Du skulle väl passa i kläderna ifrån 40-talet!

HAHAHAHA Kan inte sluta garva åt kvinnan som fastnade i toaringen! hahahahah Hur fan kan man fastna i en toaring i två år!? hahahahaha

2009-06-25 @ 18:24:13
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0