Hemma

Nu ee jag hemma. Jag och Denise åkte till Stadium och jobbade lite i Länna. Vi fick typ vika piké tröjor. Var ganska kul utan att jag blev irriterad på Denise för asså det skulle vara enklare att vika sen så storlekssorterar man de, men nej hon tyckte ju att man skulle vika och storleksortera samtidigt. Och vi skulle likson göra en hel "hylla" med tre våningar, såg ut som en våningstårta. Men vi gjorde på mitt sätt :P. Och jämt när jag skulle vika min tröja så skulle hon liskom lägga sin tröja över eller så skulle hon ta upp hela bordet där vi stog och vek så jag var ju tvungen att vänta tills hon blev klar. Men nästa gång ska jag göra samma sak. A men sen så gjorde vi ju på det sättet jag sa att vi borde göra (vika sen storleksortera) men sen så bah så gjorde hon på sitt sätt så jag sa ju: Men skulle vi inte göra så som jag sa? Och så hörde Kicki det och så började hon skratta åt oss  för vi tjafsar typ hela tiden:) men tror ni inte att Denise ska börja smöra då eller? Jo så här: Hehe (börjar skratta med Kicki) och sen bah: Nej men asså jag  har alltid gjort så som jag sa, vi sa ju det.  Hallå det gjorde vi inte alls. Asså ibland kan jag bara bli sååååååå irriterad på henne. Iaf sen så kom min Pappa dit och då så stängde de så åkte vi till Vegabaren och köpte mat :P. Min kycklingburgare var underbar! Haha. Iaf nyss så har jag ätit, kollat lite på TV och jag vet inte vad jag ska göra nu. Jag sa ju att jag skulle ta bilder men det blev bara två stycken :P. Kände ni hur varmt det var idag? Asså jag höll på att dö. Och så satt man på en buss som inte hade syre i 5 min. Nu ska jag gå.

Bye //Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0