Inte test men lista.

SKULLE DU HELLRE :
1. Pierca näsan än tungan?
Tungan
2. Vara seriös än rolig? Rolig
3. Dricka röd eller grön mjölk? Grön, fast jag dricker inte mjölk så ofta.
4. Brinna upp än drunkna? Oj.. Ehmm, drunkna
5. Umgås med dina fiender eller dina föräldrar? Föräldrar?

RANDOM SHIT :
1. Är du kär i någon?
Naej
2. Sol eller måne? Sol
3. Vinter eller höst? Höst
4. Höger eller vänster? Höger
5. Soligt eller regnigt? Soligt
6. Vaniljglass eller chokladglass? Vanilj :)

OM DIG :
1. Hur mkt är klockan just nu?
19.05
2. Ditt fullständiga namn? Daniella Helena Nicole Karlsson Eriksson
3. Vart vill du bo? U.S.A, L.A (California)
4. Hur många barn vill du ha? 1-2 max 3!
5. Vill du gifta dig? Någon gång i livet ja :)
6. Rullar du spagetti eller skär den? Rullar
7. Har du ätit sushi?  nej, Rå fisk är inte direkt min smak. (USCH)
8. Lyssnar du på nu? Inget
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Vet inte, orkar inte gå och räkna :) men gissar på typ 2-3
10. Humör?  ganska trött

HAR DU...... INOM DE 24 TIMMARNA?
1. Kysst någon?
Nej
2. Sjungit? Haha, aa
3. Blivit kramad? Nej
4. Känt dig fånig? Nej
5. Saknat någon? Nja
6. Dansat galet? haha nej
7. Klippt håret? Nej :), men vill
8. Gråtit? Nej
9. Ljugit? Nej
10. Blivit kysst? Nej

GREJER :
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
Nej
2. Har du en hund? Nej men jag vill gärna ha en
3. Sover du helst själv eller med någon? Olika, men om jag ska sova med någon så får den ej ta upp all plats :D
4. Tror du på spöken? Nja, inte spöken men jag tror på andar

Ok det var det. Ni kan få lite bilder också:


Solat har jag gjort idag.


Läst lite av "Ljudet av ditt hjärta", och jag fick reda på varför boken just heter så. (Det står i boken :p)


Michelle kom och vi bakade kladdkaka, med grädde och jordgubbar, (det blev skitgott :D MUMS!!)


 Och nu sitter jag vid datorn..

Ja, bilderna förklarar nästan allt jag har gjort idag. Fast jag har duschat också :P Nej nu ska jag gå

Tschüß // Danni

Kommentarer
Postat av: Sara

Kladdkaka, mums det låter gott^^

2009-06-25 @ 22:54:13
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0