Ja, vad ska man säga?

Hej. Igen. Som ni kanske har märkt så gillar jag listor så jag ee tvungen att lägga in en som jag hittade på "deniseosaras.blogg.se"


Om förhållanden:

Är du singel?
Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Kärlek eller sex? Kärlek
Har du vart kär i någon? Nej
Finns det någon för dig just nu? Nej

7 frågor om dig själv:

Ditt namn?
Daniella Helena Nicole Karlsson Eriksson
När fyller du år? 3 november
Vilken årstid är bäst? Sommarn
Vad tycker du mest om hos dig? Vet inte.
Vad är du bra på? --
Vem älskar du mest på denna jord? Min familj
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Själv

6 frågor om dina vänner:

Vem är din allra bästa vän?
Yasmin
Vem vet allt om dig?Sara, Denise och Yasmin
Vem är roligast av dina vänner? Sara
Vem är mest partyprisse? Vet inte
Vem är den du helst har filmkväll med? Mina kompisar
Vem av dina vänner är mest "evil"? Haha vet inte.

8 frågor om din familj:


Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Har jag väl
Vem är farligast i din familj?  Ingen?
Vem ser roligast ut i din familj? Haha ingen
Har ni något husdjur? Hos Mamma har vi en katt
Vem står för underhållningen? Pappa och Kicki
Vem sover du oftast med? Hos Pappa så sover jag med denise och min lillebrorsa eftersom att vi delar rum.

10 frågor om idag:

Vad har du gjort idag?
Åkt till Pappa och vart i min brorsas lägenhet
Har du vart glad idag? Vanligt humör..
Har du vart ledsen idag? Nej
Vad ska du göra nu? skriva klart alla svar
Har du gjort något dåligt idag? Nej
Vad har du ätit idag? Ja
Har du duschat idag?Nej
Är du trött nu? Nej
Vad händer imorn? Vet inte

Telefon/mobil

Vem ringde du senast?
Pappa
Vem ringde dig senast? Pappa
Vem sms:a till dig senast? Michelle
Vem sms:ade du till senast? Pappa

Övrigt

Är du hungrig nu?
Nej
Vad är klockan nu? 20.41
Vilka sidor på Internet är du inne på nu? deniseosaras.blogg.se

Familj

Hur länge sen var det du såg din morsa?
1 dag sen
Hur länge sen var det du såg din farsa? 5-7 minuter sen

Musik

Lyssnar du på musik just nu?
Nej
I så fall, vilken låt för tillfället? --
Vad gillar du för musik?
pop/rock, R'n'B

Kärlek

Har du kysst någon idag?
Nej
Har du kysst någon de 30 senaste dagarna? Nej
Har du ett förhållande?Nej
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja
Har du nångång slagit någon? Ja
Har du lekt med någons känslor? Nej
Har du varit tillsammans med 2 st samtidigt? Nej :)
Har du varit tillsammans med någon som du sen har haft ett KK-förhållande med? Nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammmans? I don't know
Har du någon gång velat ha ditt syskons flick/pojkvän? Nej
Skulle du kunna tatuera din kärleks namn på armen? Nej
Vad gillar du för stil på tjejen / killen? Snygg, humor, och omtänksam


Kommentarer
Postat av: Randy

intressant lista =)

2009-06-22 @ 22:04:48
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0