Kändis frisyrer


Vad tkr ni att Halle Berry ska ha för frisyr?
1: Kort till där ansiktet slutar, eller
2: "Killkort"


Ska hayden ha uppsatt eller ha utsläppt?


Jag tycker ju själv att hon ska ha långt hår. Tom Cruise har gjort henne tantig :(


Ska Kristen ha brunt eller svart? Jag tkr brunt.


Megan ska ha vanlig. INTE bakslickat


Posh ska inte ha bakslickat. Tycker att hon ska ha så som hon har på bilden åt höger.
Kicki har åkt bort med jobbet och Denise och jag ee hemma själva.. Får se vad vi hittar på sen.
Nu ska jag in på lite kändis-sidor.

Tschüss/Danni♦

Kommentarer
Postat av: poopi

aa så jävla goooott de var ass! :D allt bra med dig?

2009-06-28 @ 00:32:30
URL: http://poopi.blogg.se/
Postat av: deNise

Halle ska ha kortklipp (pojkaktigt)

Hayden ska ha utsläppt.

Katie ska ha långt hår.

Megan ska ha vanligt utsläppt. Inte bakslickat.

Victoria ska inte heller ha bakåtslickat. Hon ska ha lite tillrufsat.

2009-06-28 @ 14:27:43
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0