Listan :P

Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Satt vid datorn :p
Vad har du druckit idag? Vatten
Vad var det senaste du åt?Kött och färskpotatis :), mums!! 
Vad var det senaste du köpte? False lash effect - Mascara
Vad är det för färg på din ytterdörr? Hos mamma är det ljusbrun och hos pappa så är det mörkbrun
Vad är det för väder hos dig just nu? solnedgång och rosa himmel :)
Godaste glass-smaken? Vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?Ja
Sover du tungt? Nja.. kanske ibland
Drömmer du mycket? Ja
Mardrömmar? Ibland, hade en underbar drömm igår natt =)
Vilket ämne är tråkigast i skolan? No och Matte 
Favoritklädsel? Jeans och en stoor munkjacka 
Favoritlåt just nu? The veronicas - Untouched
Vad ser du om du tittar åt höger? Mammas sovrum
Höger- eller vänsterhänt: högerhänt
Favoritgodis: Choklad och lakrits - yummie
Klädsel just nu: leggins, rutig kjol och en tröja som TH har designat :)
Sommarplaner 2009: Gotland med Mamma och kanske till Norrland men Pappa
Hur många kuddar sover du med? 1-2 st
Spelar du nåt instrument: Nope
Morgon- eller nattmänniska: definitivt en nattmänniska :)
Vilka är viktigast för dig:  Min familj och mina vänner
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Japp :D
Snarkar du: Nja tror inte det
Läskigaste djuret: typ spindlar, fast hatar typ alla insekter
Favoritdjur: Oj. många.. te.x pingviner, delfiner, hundar, kaniner, papegojor m.m
Vad vill du jobba som? Vill bli känd, annars vet jag inte :)
Stökigt eller välstädat? Jag vill ju ha välstädat men det blir oftast stökigt
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? Oj.. ehmm.. Kanske när jag blir större
Anser du att du är stark? Nej, haha fråga min syrra :)
Vad gör du om du får hicka? Tar ett glas med vatten, stoppar in det i munnen men innan jag sväljer så tittar jag upp och håller för näsan. Sen sväljer jag. Det hjälper faktiskt.
Vad längtar du mest efter just nu? Att Kissie ska sluta blogga (tål henne inte) och att TH ska komma till Sverige
Hur svarar du i hemtelefonenen ?  "Hallå" och nåågra gånger "aa det ee Danni"
Hur svarar du i mobiltelefonen ?  "Hallå" och när det ee min syrra så säger jag "aa?"
Vem ringde du senast? Pappa
Senast kramat och när ? Sara tror jag.. För att vi sa hejdå.
Vem sov du hos senast? Hemma, annars var det Sara
Vad ser du fram emot? Vet inte..
Vem längtar du mest efter? Good question
Vem vill du sova bredvid inatt? Ingen
Vilken buss åker du oftast? 824/825/829 - Handenterminalen och 830 till Farsta (Men hoppar av i Skogås)
Är du kär nu? Nej


Där kom listan som jag sa. Nu ska jag göra nåt annat. Vad vet jag inte :P
Bye // Danni♥

Kommentarer
Postat av: deNise

hahaha Om du e stark.. Nja.. det vet jag ej.

2009-06-22 @ 18:14:30
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0