Måste fixa mig.

IIdag vaknade jag runt 13:00 men det ee inte så konstigt.. Jag, Denise och Kicki låg i Pappa och Kickis rum och pratade till typ 02:00. Idag ska jag städa, fixa mig och åka till Kickis jobb. Nu har jag  ingenting att skriva om men om ni vill veta vad jag har gjort/gör nu så har jag kollat lite på tv, ätit frukost, satt på datorn, nu sitter jag här och lyssnar på musik samtidigt som jag skriver här. Det blir säkert några bilder idag. Juste nu ee jag också gansa så irriterad på min dator för knappen med en pil neråt har åkt av (vet fan inte hur :P) och när man ska trycka där så måste man trycka så hårt. Ibland funkar det inte ens.
Aja nu måste jag fixa mig

Bye //Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0