Min nya blogg =)

 Hej och välkommen till min blogg!  ÄNTLIGEN!! Jag har försökt att övertala min syrra Denise att jag ska få följa med hem till hennes kompis Sara men när jag har fått det så funkade inte mitt bloggnamn som jag tänkte ha först, även om det var ledigt. Men nu när jag chattade med Sara så undrade hon vad jag gjorde och då sa jag att jag var inne på Google och letade efter bilder på Miley Cyrus och hon hatar Miley.. Så sa hon: "danniii jag borde aldrig ha frågat haha" och där kom namnet!!! Så jag tackar Sara, Miley Cyrus, och lite min hjärna=). Iaf. i nästa inlägg så kmr jag säga hur jag ee och hur gammal jag är.  Lite om mig helt enkelt, men nu ska jag gå.. Ha det så bra så länge. Vem det nu än blir som läser den först - Sara tror jag.

  //Danni

Kommentarer
Postat av: Sara

Japp! Jag är den första!!

Stolt hahaha..

2009-06-15 @ 21:51:11
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0