Nu e jag hemma.

Hej! Som sagt så är jag hemma nu, och jag har en USB-sladd (YEAH!!!). Nu kmr lite bilder från min brorsas lägenhet och från idag:
(Klickbara bilder)
 
Från min brorsas lägenhet:
  Där är utsikten från min brorsas lägenhet.

Och en bild neråt. Det ser inte så högt ut men det var ganska så högt..

Och nu från dagen. Men innan jag lägger ut bilder så ska ni få en "dagens skönaste":
Denise: Asså jag vette fan inte vart vi är..
Sara: Vi är här.
Hehe....

Vi letade efter en brygga och Denise trodde hon kunde vägen så hon fick leda oss.

Sådär såg det ut på väg mot bryggan.

Men Sara tyckte inte att Denise tog rätt väg så Sara tog ledningen istället =). (Ni kanske inte ser henne men hon går bakom trädet)

När vi kom fram så doppade vi fötterna :P

Denise fick lust att bada så hon hoppade i.

Blev det kallt denise? Haha!!! (Kolla in hennes min)

här simmar Denise tillbaks för det var för kallt =)

Och ankorna kom till oss (jag och Sara blev jätteglada :D)

Min favorit bild på ankorna♥

Och så hoppade de också upp på bryggan :P

Och när jag skulle känna på vatnet så tappade jag skon i vattnet. Haha det var såå sjukt kul :D:D

Där är Sara med hennes fina klänning

Och sist MEN inte minst: Sara fick tre myggbett på väg hem. Haha gissa vem som blev sur?


 Så där fick ni bilderna.. Imorn vet jag inte vad jag ska göra men någonting blir det säkert.
Vad jag har gjort idag behöver jag ju inte berätta för bilderna förklarar ju saken. Hehe :)
Aja nu ska jag gå

 Bye //Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0