OMG!!

Nu sitter jag här och bara skriver. Har nyss chattat med Johan, men han har inte svarat på mina frågor :(, Han kanske gör det sen, vem vet. Idag var ju jag och denise på Skansen och såg Johan Palm. De var såå coolt för när han skulle sjunga Växeln Hallå (Allsången) så kom han fram till mig och Denise och jag kunde knappt stå upp då. Sen så när vi satt ner så kom han till raden bakom mig. Det var GRYMT!!! Det var Johan Palm och hans brorsa, A camp/The Cardigans (de har tydligen bytt namn), Malena Ernman, och några fler. Jag fick Johans autograf. Först skrev han sin autograf på sin singel Emma-Lee sen en gång till på ett vykort där han var framsidan. Jaja, nog med det. Nu ska ni få bilder.


Där går Johan och sjunger "Växeln hallå"


Och där är Johans brorsa Henrik


A Camp


Malena Ernman

Sen blev det lite bilder från båten.


Insane som jag vill åka. (Tror jag) :P


Släng gungorna


Typ hela/halva Gröna Lund


Vågor från båten.


Johan Palms grejer som han signerade på.

Det var typ alla bilder, jag fick tyvärr ingen bra bild på min outfit men det jag hade på mig var:
En rutig kjol
En t-shirt som TH har designat
Nitbälte
Converse

Som avslutningsbild kan ni få en på Johan Palm när han står bakom mig


Blev inte så bra men det var för solhelvetet. Men det är Johan Palm iaf.
Men vet ni vad som hände? Jag och denise fick gå "backstage", asså inte backstage men vi stog där de släpper in VIP:erna och vi stog där och pratade med min Farmor och hon gav oss autograferna från Johan och då kom en grupp med fjortisar och bah:

Fjortisarna - Får man gå in här?
Farmor - Nej...
Fjortisarna - Men varför får de vara där inne då.
Farmor - För de är mina kära barnbarn.
Fjortisarna - Men vi vill ju bara gå till Johan Palm.

Asså fjortisar är helt puckade. Nej nu ska jag gå
Bye// Danni

Kommentarer
Postat av: Josefin (som e bäst:P)

Låter som du hade det ganska bra där på skansen. Och fjortisar har MVG i att vara puckade...

2009-07-05 @ 21:48:12
URL: http://ingw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0