Seg dag...

Hej, jag vet att jag inte har bloggat idag men det ee för att jag och Sara vaknade typ kl:14.00 sen så käkade vi frukost, sen så kollade vi på Tokio Hotel DVD:n.. Men typ när vi var vid mitten så pausade vi och såg lite på "American Idol" - Adition.
Det ee typ det mesta vi har gjort.. Vi körde lite kort och låg och prata lite innan vi somna. Nu ee jag ganska så irriterad på kära syrra Denise!!!  För hon har tagit min bok (Om jag kunde drömma) och lånat ut den till hennes kompis utan att fråga mig. Och hon tar den just när jag behöver den. Jag behöver den för att min andra syrra Donna ska låna den på midsommar. Iaf, idag åker jag hem till mamma så Denise ska ta med ett par byxor och min bok (Ljudet av ditt hjärta). Aja nu tkr Sara att jag skriver så mkt så nu måste jag gå =). Jag vet att jag inte har laddat upp några bilder och att ni inte har fått lite "information" om mig men det kmr i nästa inlägg när jag ee hemme, jag lovar. Nu måste jag gå, och kommentera mer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0