Snabbt men ganska långt inlägg.

Brukar du komma i tid: Om jag inte försover mig så
Vad hade du i din mun senast: Cola 
När mår du bra: När jag är glad
När blev du fotad senast: typ igår
Hur känner du dig nu: vet inte
Kan du laga mat:
Ja kan jag väl.. hehe 
Vad tycker du om fötter: att de ee vidriga:)
Är du smart: Ja, men jag kan va trög ibland =)
Vad har du på dig: Jeans och en tjocktröja
Är du aktiv i skolan: Ja det tkr jag.
Vad saknar du: min kanin och denise's kanin
När och varför grät du senast: kommer inte ihåg, jag är inte en person som gråter:)
Var det pinsamt att svara på det: Nej
Hade du en bra kväll igår: ja
Din favoritdryck på morgonen: juice eller O'boy:) Fast mest juice
Vad ska du göra i sommar: Kanske åka till Norrland och göteborg med Pappa och Kicki och åka till Gotland med Mamma. Vara i sverige helt enkelt.
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag 
Vad vill du jobba som: 
Bli känd haha, annars vet jag inte.
Har du tråkigt just nu: Nej men jag är irriterad för när jag ska skriva ett nytt svar så kmr det fet stil heeela tiden så jag ee tvungen att trycka på det för att ändra på varje ny fråga.
Vad i livet ångrar du: Alla pinsamma stunder :P
Vad lyssnar du på för musik: varierar kan vara pop/rock till R'n'B
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej
Är du bortskämd: Haha jag vet inte, vad tkr ni?:P
Är du trött: Nej
Vad gör du imorgon: Jag vet inte, vara hemma och ha tråkigt. Eller så åker jag till Haninge C. Någon som vill följa med? haha.

Din första

Operation:  Jag har aldrig opererats
Första piercingen: I öronen, men vill ha i läppen så j*vla mkt!! =)
Första bästa vän:  Yasmin, sen jag var typ 3
Första priset: Haha det var väl typ på något lotteri eller något antar jag.
Första sporten du började på:  Har aldrig velat sporta men nu i höst så ska jag börja på dans
Första husdjuret: Sköldpadda, fast den var ju inte bara min men mitt första djur var min kanin Tessie
Första semestern: Typ till Danmark om det räknas, annars var det till Bulgarien tror jag.
Första konserten: Ehm.. Haha det var typ när Darin, Lena PH, och Magnus Uggla hade konsert (dog för Darin), med några år senare så var jag mognare och då var det Justin Timberlake 

Favoriter:
Filmer: 
Har många men speciellt Twilight
Tvprogram: typ Vänner, The Simpsons, The Hills/The city, Scrubs, Family Guy m.m
Musik: 
Drink:
Cola, Red Bull m.m
Kroppsdel (på kille): Oj, ehmm... svårt.. munnen och ögonen kanske.
Sport: Har ingen favorit sport (är inte så förtjust i sport) 
Plagg:
Mjukiskläder, typ pösiga byxor och någon STOOR tröja
Skola: Har ingen favoritskola, hatar skolan =)
Bok: Twilight´-böckerna

Just nu:
Äter du:
Ingenting
Dricker du: Cola
Ska du: Skriva klart det här inlägget :)
Lyssnar du på: Johan Palm - Antidote
Väntar du på: Tills jag blir klar.
Tittar du på: Dataskärmen

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon:
Båda
Kramar eller kyssar: Båda =)
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage
Busig eller lydig: Busig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0