Sorry

Förlåt att jag inte har bloggat något idag!! Idag så har jag iaf bara solat och åkt till veterinären med Mamma. Vi åkte till veterinären för våran katt var allergisk mot något men vi visste inte vad. Hon hade liksom kliat så mkt att hon hade börjat blöda. :s
Asså Jag blir såå galen på solen i Sverige!! Man får ju aldrig någon färg även om man ligger där i flera timmar.  Nu sitter jag och kollar på lyxfällan och chattar med Sara. Nu vet jag inte vad jag ska skriva men i nästa inlägg så ska jag visa er lite fula kläder på kändisar. (Hihihi). Imorn kmr jag blogga MASSOR!! För jag ska bara vara hemma och sola (om det blir fint väder, men det tror jag..). Men om jag ska göra nåt så kmr jag blogga mkt men inte jättemkt =) Nu ska jag gå.

Later// Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0