Slapp-dag

Hej, förlåt att jag inte har bloggat något på morgonen men jag hade faktiskt gjort det men jag råkade stänga ner det och jag orkade inte gå in på blogg.se och logga in och skriva om igen. Så det blev inget. Nu sitter jag iaf med datorn och lyssnar på The Veronicas - Untouched. Idag ska jag inte göra något speciellt. Bara vara hemma och sola och läsa. Om någon timme eller två så åker min brorsa bort. Han ska på en fotbollscup i Finnspång. De ska vara där i typ tre dar. Ä nu ska jag gå.. Kanske slänger in ett test sen..

Bye //Danni♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Det var jag (Sara) som skrev inlägget, ja och jag skriver ju i bloggen nu varför jag hade ont i tån.. Den var tydligen svårt infekterat :S. Det gör så ont att jag knappt kan gå =(, fick en krycka för första gången i mitt liv..

2009-06-25 @ 16:54:39
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0