Lite om mig..

Hej igen! Nu kmr (äntligen) lite "information" om hur jag är m.m

 Jag heter Daniella Karlsson Eriksson och jag är 12 år (13 i November). Jag bor i Skogås med Pappa och i Vendelsö med Mamma. Jag har 6 syskon fast alla är så klart inte hel och hälften bor inte hemma (förklarar om det sen.) Jag går i Vendelsömalmsskolan. Mina intressen är: musik, svaller, mode, TV och kompisar. Jag ÄLSKAR att sjunga :P och mina idoler är Tokio Hotel, Paramore, Robert Pattinson, Kristen Stewart, Taylor Lautner, Green Day,  Avril Lavigne och Johan Palm. Och jag hatar: Skolan, städa och fjortisar. Jag kan bjuda på en bild på mig:


    Min klasskompis ville ta ett kort på mig på klassfesten =)

 Det var det... Nu ska jag gå för min brorsa vill ha datorn nu =(.

 Bye// Danni


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ditt hår va så snyggt på klassfesten! Det e det annars också men... Aja du kanske hajar.

2009-06-21 @ 12:39:35
URL: http://jussses.bloggagrati.se
Postat av: Daniella

Haha tackar. ja jag fattar =). jag hade lockat mitt hår på avslutningen men eftersom att det regnade ute så gick de bort :(

2009-06-21 @ 13:46:46
URL: http://danniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0