3 olika saker..

 Jag sa ju att jag skulle förklara det där om mina syskon, men det skulle ta så lång tid så jag orkar inte :P. Jag kan berätta lite snabbt bara. Jag har 6 syskon, 3 st är helsyskon och resten ee halvsyskon. Sen så har min Pappa en tjej och hon har två barn, eller ja barn och barn.. de ee vuxna=). Ni får kommentera om ni vill fråga något eller så..



  Jag har inte berättat att typ förra veckan så dog min syrras kanin =(. Min dog för typ ett år sen.. Iaf. ni kan få en bild på min kanin och Denises kanin. (det e en klickbild)

 Den helgråa åt vänster var Denises kanin Sabrinah, och den åt höger var min kanin Tessie.



Idag var det ju iaf. midsommarafton och då åkte jag, min mamma, Devin, Donna och hennes kille Johan till Tyresta slott. Sen kom Mammas jobbarkompis och hennes barn. Min andra brorsa Dennis och hans ex och barn tänkte komma men det regnade så de kom inte. Jag och Devin gick och köpte lotter sen, och jag vann ett gosedjur men min syrra Donna fick det för hon ee gravid. Det blev inga bilder för jag hade min mobil i Donnas väska och jag orkade inte att ta upp den :P. Det får bli fler bilder senare... Ni kanske kan få en bild på nallen som jag vann sen. Aja nu ska jag gå men innan jag går så har jag en fråga till er läsare: Vad gjorde ni idag? (Midsommarafton)

 Bye// Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0