Rudan + Stadium

Tjena! Idag har jag vart i Rudan och solat. Tvingade Denise att doppa fötterna med mig :P. Sen när vi kom hem så ringde Donny (min brorsa) och frågade om vi var kvar på Rudan. Nej, men vi hade nyss åkt hem men jag och Denise ska tvinga med honom imorn. Aa iaf när vi kom hem så var Denise tvungen att åka hem till Sara för Sara hade Denise's Ray Ban och Denise hade Saras leggins. Så när Denise var i där så gjorde jag hamburgare. Hehe det blev skitgott. Men asså man hörde banknigar hela tiden och jag kan säga er: det var inte från grannen det ee jag säker på. Så jag tog min mobil och höjde till hgsta volym och lyssnade på musik och lagade mat. Sen efter att vi hade ätit, och bytit om så åkte vi till Länna till Kicki och hjälpte henne på Stadium. Vi fick te.x hänga bikinidelar rätt.. vika, galja, ja.. lite sånt. Sen så åkte vi till Kickis ena dotter och där så fikade vi lite och hade trevligt. Jag kom på att vi inte hade tagit några bilder från rudan men det får bli nästa gång istället.
Nu ska jag gå  

 Bye// Danni 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0