Väntar..

Hej igen, nu sitter jag här och väntar på att Donna ska komma ut ur duschen (hon har slingat håret). När hon har kommit ut så ska vi spela något spel, det heter typ "Med vilda gester", nåt charad-spel. Ikväll så har vi bara slappat. Vi åkte till Brandbergens C och tänkte köpa cola men när vi kom dit så stängde de. Även om kl typ bara var 18:00. Vi åkte till Ica-Maxi men de hade också stängt så vi åkte till Statoil istället=). Jag blev ganska irriterad för jag var skitseg när vi var i Brandbergen och så sa de att de hade stängt.. För Donna hade t.o.m ringt till de och frågat när de stängde och de sa 21:00 men tydligen så stängde de ju 18:00. Vet inte vad jag ska säga...  Kan bjuda på den här: Ni kan få en liten bild på mig och Denise. :P

 Nu har donna kommit ut ur duschen så ska dra nu..
Tschüß// Danni♥

Kommentarer
Postat av: deNise

Tvungen att ta den dära bilden!? Jag var för fan helt ful!

2009-06-20 @ 19:18:52
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0