Var bara tvungen innan jag går:


Med hjälp av dina msn kontakters "personliga meddelande" ska du besvara frågorna.

Börja med den som ligger högst upp på listan.

Sa den första du mötte idag?

Paramore - Crushcrushcrush

Sa din mamma den dagen du föddes?

I'm infecded with infecded

Säger din bästa kompis på din begravning?

Nu lever den verkligen om där inne :) Härlig känsla

Det som den du gillar säger mest?

Så kan de gå

Det första du kommer att få höra imorgon?

  Jesus

Den snyggaste i skolan kommer komma fram till dig och säga:

SOOMMAARLOOVVV!!! / skitväder :(

Första intrycket av dig:

www.topsecretss.blogg.se

Ska det stå på nästa tröja du köper:   

I love Billie Joe Armstrong

  Ganska så kul faktiskt =)Jag v et att det ibland är tjocka bokstäver och ibland smala/tunna men det bara blev så automatiskt. Men hallå kom igen, jag vet att det är mer än bara 1 som läser min blogg. Så kommentera vad tkr ni? Vad ska jag skriva om? i nästa inlägg får ni säkert veta lite om mig.

   Bye // Danni


Kommentarer
Postat av: Glassen

Hej!

Hoppas allt är bra med dig! Vill bara tipsa dig om att medlem på den nya succén http://www.sommarglass.com/?r=2 var med och tävla om playstation3, sims3 och få Glass-checkar skickade till din mobil helt gratis!

2009-06-16 @ 15:12:25
URL: http://www.sommarglass.com/?r=

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0