Bilderna från i Fredags

Tjatja! haha nej men nu har Steffi och lisa åkt hem. Kameran funkar skitbra men jag kan bara ta tre bilder.
Ska köpa ett minneskort idag. Devin ska klippa sig i handen så jag hänger me och köper det. Vill ha ett kamerafodral också. Ett hårt. De mjuka skyddar inge haha. Men nu ska jag spara lite bilder från steffis blogg från sen i fredags.. Här är de:


Hahah Steffi och Lisa sminkade sig som två fjortisar


Frida och Steffi♥


Sådär ser det ut i resturangen. Alla tyckte att det var jättefint :)


HAHAHA!! Steffi tog seröst bara bilder på mig när jag åt eller när jag prata!

Inte så många bilder men det får duga för stunden. Kommer fler bilder idag också :) Men nu ska jag kolla om nån affär har minneskort som passar in i min kamera. Bloggar snart.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0