Dagen

Hej! Nu kan jag skriva lite om dagen. Det började med att Pappa, Kicki och Denise kom in på rummet och sjöng för mig och kom in med paket och kladdkaka. Så jag öppnade paketen och blev jätteglad, sen så åt vi lite kladdkaka. Sen var det att fixa mig inför skolan. Men det var skönt i morse för jag hade lite tid över att kolla på TV och bara chilla. Men sen så gick jag till skolan och kom dit, först av alla :P Men sen kom alla andra och alla kramade mig och sa grattis och det. Kändes som typ 12 kramar eller nåt hahaha. Men det var väl kul och så..
Och vid lunchen! Då jävlar skämmde Denise och alla hennes kompisar ut mig haha. Jag satt i Maulan och åt med mina kompisar så kommer alla och börjar sjunga så högt de bara kan! Hahah snacka om att jag skämmdes. Men jag måste erkänna att det var ganska kul faktiskt :)
Sen gick dagen ganska så snabbt faktiskt och sen kom jag hem, kollade på TV, och satte mig vid datorn (Sorry, men jag orkade inte blogga direkt efter skolan :P) Och nu sitter jag här och väntar på att Desperate Housewifes ska börja. Skickade min önskelista till Dny idag också för han ville ha den. Ska ge en till mina kompisar också för de tjatar ihjäl sig om vad jag önskar mig hahha. Men nej nu ska jag sätta mig i vardagsrummet med Pappa, och kolla på TV. Men innan jag går så vill jag tacka alla som sa grattis till mig idag :D hehe
Så: Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0