Gårdagen i ord

God morgon! Igår var det jättekul och resturangen var helt underbar! Alla utom Frida och Johanna kom hem till mig och fixade sig för de skulle lämna väskan och det. Men hos mig så plattade vi håret, och sminkade oss och så.
Lisa och Steffi gick in i badrummet och sminkade sig som två fjortisar och tupperade håret som FAN! hahaha. Vi försökte platta till håret men nej det gick inte haha, så de gick ut som två fjortisar. Men sen kom Johanna och Frida och efter en stund så åkte vi. Vi tog bussen till Gullmarsplan och tunnelbanan därifrån.
När vi kom till resturangen så plockade vi lite ur buffén och när de skulle steka det så sa

Lisa: Vad gör de! Jag vill inte ha sås på min mat!
Jag: Men de häller på sås för att maten ska smaka nåt och för att de ska steka den..
Lisa: aha.....
(de häller hennes mat i en del av deras långa spis/stekpanna)
Lisa: Men nu vet jag ju inte vilken som är min.
Jag: Men de håller koll på det, haha.

Haha. Men när vi fick maten så tyckte alla att det var asgott (inkl. mig). Det är ju min favvoresturang. Men Lisa blev verkligen chockad över att det var så gott haha. Men vi alla hämtade en ny portion.
Sen fanns det ju efterätt att ta. Jag tog typ glass, ananas, vindruvor, och mandariner. Men jag åt bara ananasen och glassen (snacka om att det är gott där!!!!) Och vi alla hämtade mer efterätt också ;) Så det blev ju 4 portioner per person haha. 2 portioner mat till mig och 2 efterätter haha :) men jag lovar att om ni äter där nån gång kommer ni också ta så mkt mat!

Men när vi kom hem (Jag, Steffi, Lisa och Jossan) så spelade vi typ nåt spel, charader var det iaf men vet inte vad spelet hette. Sen började vi spela Trivial Puriset eller vad det nu än heter, men sen så såg vi på film, "En shoppaholics bekännenelser" (hoppas att jag stava rätt nu) Den var bra.. Men alla såg bara halv för de skulle hem. Så jag stog ute i regnet med alla och vi prata, Sen var Lisa tvungen att gå för hennes Pappa kom med bilen, och då gick jossan till skolan för hon skulle möta sin Pappa där. Så då var det bara Steffi och jag kvar. Vi pratade om En vikare som vi hade haft på NO:n för ett tag sen.. Men sen kom hennes mamma med bilen och jag sprang upp för att hinna se vem som åkte ut ur Idol! OCH RABIH ÅKTE UT! asså det är hemskt!!!! Asså hur kunde han åka ut och Mariette stanna kvar!? Hon suger ju verkligen. Hon kan inte sjunga ens!!


Filmen


Den bästa som var med i Idol


Kolla hans söta leende!


Rabih!
 

Nej bilderna från igår lägger jag upp såfort de har kommit upp på steffis blogg. Har väntat i typ en timme nu!

Kommentarer
Postat av: steffi

hahahhha bilderna är uppe ;P ,, men ajg tob bara en portion på maten ;D hahah så ljug inte xD <33 det var SKIT kul hos dig!

2009-11-07 @ 19:06:32
URL: http://ste

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0