Home!

Nu är jag hemma och ska snart äta. Är skit hungrig. Har vart det hela dan idag :P Idag har det vart skiiiiiitskönt ni skolan. Först skulle vi ha Tyska men hon var inte där, så vi fick håltimme, sen var det typ Mentorstid, SET och Bild men lärarn var inte där heller, sen var det lunch så jag hade rast från 09:30 - 13.00 typ. Jag fick fotas idag också för jag var inte med när de andra gjorde det, så Jag, Johanna, Josefin och en annan tjej fotades. Han sa att jag var bäst av alla :D haha. Och det tog typ 50 minuter innan vi fick gå in. Det snöade lite oxå! Men det smälte :'(
Vad annars. Men nu sitter jag och lyssnar lite på Tokio Hotel och ska fortsätta med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0