Lite om allt möjligt

Hello!! Har nyss vart inne på lite bloggar och nu chattar jag och e inne på FB. Måste upp och handla med mamma sen också. Det är ju såå kallt ute. Men imorn ser dagen ut såhär:

- skola
- Hem till mig och fixa mig med kompisarna
- Åka till stan med kompisarna och äta på min favvoresturang Mongolian Bar
- Åka hem till mig igen och äta massa gott och se på film.

Ska fira min födelsedag med mina kompisar imorn som ni ser :) Hoppas min kamera kommer imorn så kan jag ta massa grymma kort! Justfan jag har inte berättat det för er! Jag fick en kamera i present av Mamma och donna! Tack :D <3. Men de hade kollat på fel önskelista där det står ES15, men jag vill ha ES17 i vit men de hade köpt ES15 i svart, men vi har bytt den. Så om jag har tur så får jag den imorn. Om jag får det kmr det bli GRYMMA bilder.

Juste! Denise hade biljetter till New Moon också! Balkong i Rigoletto. Ses vi där? :P Egentligen får jag ju inte kmma in för jag är minderårig men jag ska fan imig in på bion! Jag missar inte New Moon, jag fick missa Twilight förra året och det var fan hemskt! Tycker att deras åldersgröns är helt fel. 15 år för The twilight Saga. Haha låter ju löjligt :P. Har ju läst ut Breaking Dawn!!! OMG! grym! Har börjat på EGO GIRL. Den e också skitbra. Ska läsa EGO Woman också.  Har läst EGO Girl i två dar och ligger redan på kap. 7 :)
Nej men nu ska jag sätta på mig mer kläder för jag håller på att frysa ihjäl!
Nej nu jävlar'!!!!!!!!!!!!!!! Jag ska ut nu, jag ska bort från min brorsa. Han har fan problem. Han torkar av sin jävla börta jaka och sina äckliga vantar som luktar kattpiss. Nu slår han telefonen i bordet också. Jag ska ut, bloggar när jag kan!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0