Man kunde ju nästan gissa att mina boys skulle vinna (de har ju gjort det i tre år i rad :D:D:D:D:D)

JJJJJAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅH VAD GLAD JAG BLIIIIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men jag hade nästan väntat mig det. De har ju vunnit i tre år i rad nu. Vad annars, jag menar där har vi svaret på att det är det bästa bandet in die welt!

'
Låt bilden tala för sig själv :D:D:D

Juste, Ni skulle ha sätt mig när de vann! Jag flög upp ur soffan och bara hoppade! Fråga denise. Och så sa jag:

Jag: Vänta vänta! Vem var det som vann och vilka var det som inte vann (TH vann och Paramore inte)
Michi: Men herre gud! Jaha!? Och?

Jag träffade nog en öm liten punkt :) Hihihih gissa om jag är glad!? Gud vad glad jag blir asså! Nu ska jag kanske se klart på galan eller sova.. Vet inte. Om jag ska sova ska jag såklart drömma sött om mina boys ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0