Vaken!

Godmorgon! Jag är uppe även om jag börjar nio :) Glad är jag också. Men jag vet inte varför.
MenMen, Nu sitter jag och skriver samtidigt som jag gör min frukost.. Men jag har bara hunnit gjort lite te.
Idag börjar jag som sagt 9 och slutar 15.15 om jag minns rätt :( Börjar dagen med SO också :'(
Juste måste ta en Metro tidning påväg till skolan också :( Måste klippa ur nån artikel som vi ska skriva om på SO:n... Så om ni möjligtvis ser mig nån måndag med en Metro tidning så är det inte för att jag läser den utan det är en läxa som jag har fått. Men idag vet jag inte vad jag ska göra.. Jo juste! Jag kanske ska vara med Sara och plugga och så.. Hon ska plugga inför ett prov som hon har och jag ska plugga inför ett tyskaförhör och SO prov som jag har på torsdag.
Juste jag fyller år imorn :D Hihi. Nej men nu ska jag äta min frukost.
Bloggar när jag kommer hem! Antingen till Sara eller till Mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0