Bilderna

Nu kmr bilderna



Haha min brorsas duschdrapperi och duschmatta.


Hahahaha! Jag skulle ta kort på denise när hon gick men det blev visst lite annorluda :D Hahah


En osminkad Denise i Haninge C


HAHAHA!! gud vad vi garva! (Iäm on a boat, man!) Hhahahahaha


Min outfit för idag


Och Denise's uggs- Vill ha såna!


Där är den svåra smeten


Denise försöker blanda som FAN. Vi hade ingen elvisp så vi fick vispa för hand!


Där är första kakan ute ur ugnen. (Tog tyvärr ingen kort på den andra)


Läxor, läxor och ännu mer läxor


Och så såg de ut när de blev färdiga.
Ni får ursäkta det stökiga bordet, men det rann som in i norden. Haha lät som värsta gammla kärringen där menmen.

Jag det varalla bilder för idag. Kommer säkert mer imorn. Men nu måste jag sova. Det är ju Tyvärr skola imorn. Fast jag har ju sovmorgon till 09:40
Så jag kanske hinner slänga in ett inlägg imorn innan jag sticker.

Kommentarer
Postat av: deNise

Men gud! Hahha vilka jävla bilder! Men I'm on a boat ägde ju! hHahahah

2009-10-07 @ 16:02:10
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0