Bilder

Idag skulle jag, Johanna och Helena gå hem till Johanna. Men vi skulle hämta min Caught on camera hos Mamma, men så kom jag på att jag tog hem den till Papap. Så vi gick hem till mig iaf, och såg på nån film där. Kommer inte ihpg vad den heter. Men jag har tagit liite bilder från idag och igår som ni ska få se nu


Det var en jävla massa text att täcka över haha


Baksidan


HHMMM...... vad kan det vara?? Det får ni veta sen moahahahaha


Jag och Yasmin körde Schack, Jag var de vita. Haha


Hahahahahah!!! Helenas muffins var mosade, så hon skulle slänga iväg de. Haha det såg så roligt ut. Hahah kan inte sluta garva. :D:D

Det var alla bilder, och nu ska jag äta korv. Haha jag vet att det är sent, men jag kom faktiskt inte hem förrän typ en kavrt sen eller nått. Men jag bloggar  mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0