Helgens planer

Förlåt om jag inte bloggade så mkt igår. Men jag var på dåligt humöroch så.. Sen på kvällen så hade Dense datorn så jag bad henne skriva ett inlägg, men vet inte om hon har gjort det. Ska kolla snart. Men idag så MÅSTE jag städa rummet. Ser förjävligt ut där inne! Ni vill inte ens se det. men jag kan lägga ut "helgens schema"

Lördag: Städa rummet, sen vet jag inte vad jag ska göra.
Söndag: Foki är i Sthlm och hon kmr vara i cocoo's butik. Ska jag kanske åka dit? Ich weiss nicht. Måste prata med Pappa också, om hur vi ska göra när vi ska beställa biljetterna
Måndag: Biljetterna till TH's konsert släpps!!! Ska gå upp extra tidigt för jag måste hinna beställa de!!!♥

Det var det:) Så nu tänkte jag gå in på lite bloggar, sen ska jag nog äta frukost som jag inte har gjort :o
Men jag bloggar säkert efter det. Ska gå och stänga balkongen också. Fryser ihjäl mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0