Långt inlägg

Såg nyss att Densie aldrig skrev nåt inlägg! Så då ber jag ännu mer om ursäkt! Men för en stund sen så gick jag och Mamma igenom massa kläder som jag fick av min syrra. Det var en svart/grå rutig blus som jag älskar!♥
Den kommer bli skit snygg med jeans och ett svart linne under. Men just nu har jag på mig min blåa ssilkespyjamas (bara byxan), ett svart linne och en röd jätte skön kofta. En som jag fick av min syrra. Röda sockor har jag också. Jätteskönt!Jag sa ju att jag skulle städa idag, men jag tror att jag städar liite idag och emr imorn. När jag satte mig ner kände jag hur trött jag var. Men idag kommer Sara förbi och ska lämna pengar så att jag kan betala hennes biljett. Asså ni kan inte fatta hur glad jag är över att de kommer! Ni skulle ha sett efter skolan när jag såg SMS:et som jag fick av Donna  där det stog "Har du sett att Tokio Hotel kommer till Sverige å spelar i Globen den 4:e Mars nästa år?" Gissa om jag blev glad. Typ lite mindre än halva klassen stog och prata lite, och så tar jag upp mobilen och läser det. Så typ säger jag (ganska högt): OMG!!!!!!!! HEEEELLENA!!! JOHANNA!!!!!! HAR NI SETT!!??? och alla vi tre typ flippa ur haha. Och så frågar Joel helt plötsligt: Asså är du glad eller är du ledsen?
Haha dummaste frågan som någon någonsin har frågat mig. Haha Jo jag är jätte ledsen att de ska komma till sverige och jag ska köpa biljetter :( (Ironi!!!) Hhaha. Så Johanna sprang hem och gick in på Ticnet direk, jag me xD. Haha

Nej men nu ska jag fortsätta lyssna på lite musik på Spotify, sen ska jag surfa lite på internet. Kanske hoppar in i duschen också. Sen har jag en sak jag måste köpa också! Ansiktsmask! Jag behöver verkligen det! Min hy mår inte bra just nu haha. Nej det e faktiskt inge kul! Jag ska vara glad att jag har lov :) Juste fyller år tisdagen efter också hihi. Men jag har fått läxor över lovet! Det borde vara föbjudet! Jag har 14 tyska glosor, Matte läxa, och så måste jag plugga till ett SO prov. Kul - Nej inte så värst. Nej nu ska jag göra annat än att sitta här och skriva.
Det blev ett långt inlägg, men det är jag nog skyldig er. Men jag vet själv att det inte är kul ätt läsa världens längsta inlägg. Haha Nej nu måste jag faktiskt sluta skriva men jag skriver väl sen antar jag. Nu ,åste jag bara komma på en rubrik ochså ;/ Man borde inte behöva en rubrik tkr jag. Vad tycker ni om det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0