var det ett tag sen eller?

ALLMÄNT...
Namn: Daniella Karlsson Eriksson
Piercingar: Bara i öronen men jag vill ha i läppen och i tungan
Tatueringar: Ska göra en senare ;P
Längd: 1.56 (kort jag vet!)
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: mööörkbrunt
Är du kär i någon: nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Tyskland (;P) och i U.S.A
Tänker du på självmord: Tror du det själv eller?
Tycker andra att du är attraktiv: Ich weiss nicht
Vilket shampoo använder du: hos Mamma: lite olika, hos Pappa: tresemmé (det är grymmt!)
Vilken parfym använder du: lite olika har typ 8 st ;P
Vad är du rädd för: insekter, och lite annat...
Gillar du att tvätta: Om jag ska vara ärlig så har jag ALDRIG tvättat i mitt liv ;P (bortskämmd? - vad tkr ni?)
Gillar du Berg-och-Dalbana:  Har aldrig åkt nån värsting, jag är lite feg när det gäller sånt

SENASTE...

Film du hyrde: Oj.. Ehm.. Jag vet inte
Film du köpte: typ Hairspray haha
Låten du lyssnade på: Pussycat Dolls - Beep
Låten du hade på hjärnan: Tokio Hotel - Dogs unleashed
Låten du laddade ner: oj du.. det var länge sen. Jag kmr inte ihåg :o
Personen du ringde: Sara
TV program du tittade på: MTV där Automatic kom♥ 
Personen du tänkte på: Bill och Tom :)


FAVORIT...

Mat: Skräpmat.. ;(
Låt: har många men om jag säger såhär: ALLA är med TH
Sak att göra: shopping shopping!!!
Sport: Har ingen
Dryck: Red Bull, cola
Kläder: converse, skinnjacka och jeans (as snyggt. men i detta läge så har jag inga converse eller skinnjacka, men vill ha!!!!!!)
Film: The Twilight Saga
Bil: Är inte så bra på bilar men Lamborghini är snygga!


ANTAL...

Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ich weiß nicht
Ärr du har på kroppen: vet ej, hahaha

SENASTE...

Bok du läste: Så länge vi båda andas (helt underbar!)
Personen du fick mail av: FB
Personen du fick brev av: oj du! orkar inte gå och kolla, men om jag minns rätt så e det från Yasmin
Personen du fick sms av: Johanna
Gången hela din familj åt middag tillsammans: nån gång förra gången vi var hos Pappa. Då kom t.o.m Donny 


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Beställt värdens underbaraste biljetter, halvsovit och kollat på TV samtidigt 
Var det kul: Nja
Hur tidigt stiger du upp: på helgerna kommer jag upp runt 10 - 11 men på skoldagar så e jag TVUNGEN att gå upp 06.30-07.00 
Gillar du att slåss: nej haha 
Vad ska du göra ikväll: Vet inte.. Kanske ska vara med kompisar igen..

Är du seriös: inte alltid haha
Vad är du allergisk mot: pencilin
Var har du ont: Ingenstans.. (?)
Använder du hårspray: Inte ofta...
Kan du stå på händer:  Nej
Favorit serie: Scrubs, Desperate Housewifes, Grey's, GG, One Tree Hill, och MASSOR av andra


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: Aa
Är du glad nu: Ja fy fan, hahahahahhahhha
Var du glad igår: Ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus:  Nej
Vad dansar du till: Brukar inte dansa -.-
Stockholm är: Hauptstadt von Schweden
Göteborg är: typ sveriges tredje största stad eller nåt???
Kan du sjunga: jag tkr att det låter bra, men ni hör ju inte min röst så som jag gör.. Men just nu sjunger jag inge bra, för jag e förkyld
Mer värt än guld: love
Spaghetti eller makaroner: spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Tyskland & U.S.A
Ska bli skoj: Tokio Hotel konserten!!!!!
Ska inte bli skoj: Skolan -.-
Sparar till: Inge särskillt
Väntar på: Mars!!!
Pålägg som gäller:  Ost eller Kalkon
Dagens dryck: Inget

Ja det var det.. Nu orkar jag inte skriva mer så jag ska fortsätta lyssna på TH sen ska jag städa och sen drar jag till Pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0