Massa bilder

Hej!!! Vet ni!? Det här är den mest underbaraste dagen i mitt liv! Det här är vad som hände:
Jag kommer hem till Mamma och ser ett paket som är skickat från min syrra till mig. Så jag öppnar det skitsnabbt, och vet ni vad det var!? Tokio Hotel DVD:n Caught on camera! Har aldrig sett den förut. Sara har ju den, och vi började se på den, men gissa vad som händer vid bästa delen? Den börjar hacka som fan. Så vi kan inte fortsätta se på den :( Men nu kan jag se på den hundra gånger om :D Och jag är såååååå himla glad.
Men iaf, sen när jag går ut i köket och ska ringa och säga tack så ser jag ett till paket, så jag öppnar det också, och gissa vad det är!? DET ÄR TOKIO HOTEL'S NYA CD HUMANOID!!!!!! Deluxe paketet ofc. DVD och CD för 198 kr. Och det är jävligt billigt. Man brukar ju bara få en dvd/cd för de pengarna! Jag förbokade den Tyska versionen och jag ska köpa den Engelska ofc. Men nu ska jag onte babbla på om hur glad jag är utan ni ska få kolla på lite bilder.


Paketet innan det var öppnat


Och kolla vad som låg i paketet!


Den andra saken som låg i andra paketet


Tillsammans - De underbaraste sakerna on planet earth


Kolla hur mkt jag villa ha upp paketet


Jag och Lisa klottrade på mina armar och händer


Händerna.


Hhahaha, bilden blev lite konstig men det är båda tummarna












Freunde Bleiben


Ja somsagt det är över hela båda armarna.

Det var alla bilder. Men mer kommer säkert imorn. Juste jag hade tyskaprov idag också. Det gick bra faktiskt. Mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Men nu ska jag in på lite bloggar sen ska jag nog sätta mig framför TV:n och kolla på Caught on camera.


Kommentarer
Postat av: Sara

Men fan va härligt ;)

Danni is over the moon :P

2009-10-07 @ 20:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0