Min önskelista

Hej, Antingen såär det bara min dator eller så är det blogg.se. Det är segt som fan! Men iaf tänkte göra en liten önskelist så att alla kommer ihåg vad jag vill ha. Haha nej skojade, men jag har inget annat spéciellt att skriva om så.. Men de grejer jag vill ha är:


Digitalkamera - Samsung ES15
Elgiganten - 990 :-



Nokia N97, N 97 MINI, N900 (någon av de). Ja jag vet att den är svindyr men man kan ju alltid önska sig. (nOKIA N97 mini ser likadan ut men mindre och billigare)
Elgiganten 5590 :-


Vita hörlurar till mobilen
TeknikMagasonet 200 :-


Avril Lavigne - Black star
Kicks - Vet inte hur mkt den kostar


Fjäderväst.
BikBok - 499 :-
Den var också väldigt dyr, men snygg :/


Världens snyggaste skinnjacka som jag verkligen vill ha.
BikBok - 399 :-


Lack leggins.
BikBok 149 :-


Exakt en sån. Louise Vuitton väska. Får gärna vara fejk (ser ingen skillnad på äkta och fejk)

Ja det var det tror jag. De grejerna jag vill ha mest är en digitalkamera och väskan.
Men iaf nu måste jag faktiskt gå och läggha mig. Eller ja måste och måste, men jag känner bara hur ögonlocken blir tyngre och tyngre. Jag kanske slänger in ett inlägg innan jag drar imorn, men annars bloggar jag runt 14.30-15.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0