Anledningen till att jag inte har uppdaterat

Hejhej! Förlåt för att jag inte har uppdaterat något under hela dan, men jag har inte vart hemma. Jag följde med Emma, Johanna och Helena hem till Emma. Vi gjorde nästan allt möjligt där. Vi låg på golvet i Emmas rum och Helena var jätte trött. Och när hon är trött så skrattar hon VÄLDIGT mycket. Haha så det blev en del garv också. Men tillslut så gick vi ut, vi gick till någon kiosk och där köpte jag och Helena en chipspåse som vi skulle dela på.
Men så stog vi där ute och pratade om allt möjligt och höll på att frysa ihjäl. Kul var det iaf.
Menkom hem för en stund sen och då kan jag säga er att jag inte hade någon känslel i fingrarna.
Så nu sitter jag framför TV:n och spelar Humanoid (TH's nya skiva) på högsta volym och bara sitter och sjunger med haahaha. Dricker varm choklad gör jag också. Gott! Men nu ska jag gå och läsa lite bloggr, så jag bloggar väl om en stund antar jag. Men ni ska bara veta hur trött jag är. Och det ska bli sååå skönt att få sova ut imorn. Börjar 12:30 och har en lektion i 1 och en halv timma sen slutar jag :D Moahahaha jag har bara träslöjd sen drar jag hem igen! Längtar! Men nej, nu måste jag gå, orkar inte skriva mer.


Mums!

 
Det är ju aldrig fel att kolla på den underbara bilden! Visst är de båda sssoooo cute!?

P.S: Jag fick VG på tyska provet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0