Fixar mig

Nu sitter jag här i mina "halloweenkläder" och väntar på att Denise ska måla naglarna svarta på mig. Jag suger på att måla på mig själv.. Ska ha en sönderklippt svart klänning, röda gepard mönstrade strumpbyxor, as snygga platåskor, svart nagellack, och en hatt och så ska michelle komma runt 5 och sminka mig. Hihihihi.
ahaha Juste! Vet ni vad denise sa igår?

Denise: - Du behöver ju inte ens klä ut dig för alla barn kommer ändå bli rädda! HaAHAHAHAHAHAHAHHA!!!!!!!!!!!

Hon är bara så himla boring I know. Undrar vad jag ska göra under tiden jag väntar på michelle.. Just nu väntar jag på att mitt hår ska torka för jag har nyss duschat. Utan balsam! Jag fick inte ta det av Kicki för Miichi ska tuppera mitt hår och om jag tar balsam kommer allt bara att rasa ner. Men nu ska jag in på lite bloggar och så..
Men bilder på min outfit och det kommer sen.. Promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0