God morgon! (iaf för mig :P)

Hejhej! Snart ska jag till Handen och möta mamma med Denise och Devin. Vi ska byta vårat terminskort till terminskort+. Vaknade för en stund sen :S oops! Nej men jag måste lägga mig lite tidigare för det är ju skola morn :(. Juste! Idag måste jag baka, fast det är till skolan. Ska baka världens godaste. Vad ska jag säga? Nej det går inte att förklara med ord, haha. Men bilder kommer sen. Nu sitter jag och äter frukost, och ska snart åka tror jag.
Gud vad jag är törstig. Ska nog ta ett glas juice. Juste igår kom Alexandra till oss. Hon sov hos oss, och vi kollade på tv. Men jag somna :P Nej, men nu ska jag äta klart, sen ska jag fixa mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0