Hairspray

Nu ska jag, Denise och Devin (Kanske) kolla på Hairspray. Men nu så sitter jag här och sjunger med min förkylda röst haha. Och det låter INGE bra. haha. Men sen så ska Kicki leta efter utklädnings kläder för jag e bjuden på en halloween middag och min gammla klasskompis som jag intehar sett på ett år typ (!!!!!) Men det ska bli kul iaf.. Orkar inte skriva mer just nu. Men det kmr mer senare..


Ja, jag har vart galen i Zac Efron, jag gick ju fan och såg HSM 3 på bio (!, I know)


Nikki Blonsky och Zac Efron. Jag kmr ihåg vad det var jag sa när jag såg bilden för första gången:
Jag: Denise, vad stor Zac's mamma är!!!
Denise: Det där är inte hans morsa, HAHAHAHAHAHA!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hans morsa HAHAHAHAHA!!!

Men JÄVLAR va han var het på den bilden!!

2009-10-27 @ 23:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0