Halsduken och lite annat

nu ser jag på Criminal Minds men tänkte bara ladda upp lite bilder först.


Alla grejer vi skulle "exprementera" med. Socker bitar, o'boy pulver och majonäs


Hahahahahahah, jag blandade i o'boy pulvret, vatten och majonäs i en burk. Någon som vill smaka?


Så stor ät halsduken när den liggen ihop mosad.


Och nästan så stor är den normalt. Fast den är egentligen dubbelt så stor, för den är vikt en gång.

Ja.. Det var alla bilder. Imorn kommer ni få se den på mig, för jag tänkte ha på mig den.
Men nu ska jag se klart på Criminal Minds. Sen ska jag nog sova. Är jättetrött. Och imorn börjar jag 08:00 igen, så hinner inte blogga på morgonen heller. Men bloggar när jag kommer hem, och det blir säkert lite bilder imorn också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0