Har jag någonsin nämnt att jag hatar rubriker?

Hello! Nu är jag hemma, eller ok jag kom för en stund sen.. Men nu har jag nyss skrivit min önskelista, fyller ju år på Tisdag :) Hihi. Nej men jag tog inga bilder :( Tyvärr, men min mobilkamera ssuuuuuuger!!! Men har önskat mig en digitalkamera :) Om ni undrar vad det är jag har önskat mig så får ni kommentera :P
Men Jenny (Hon som jag var hos) tog massa bilder så vi får se om hon lägger upp de på sin blogg.
Hinner tyvärr inte blogga mer ikväll för jag ska gå och sova. Ska upp rätt så tidigt imorn.. Miichi dansar ju i Coop då.. Så ska kolla på det, sen ska jag vidare till Farsta med syrran, men tänker dock inte ta plånboken med mig för då kommer jag inte ha nå pengar när jag kommer hem hahah. Men jag bloggar när jag vaknar

Godnatt alla söta läsare!♥

Kommentarer
Postat av: Erik

Sv: Helt rätt! :) Allt bra med dig?

2009-10-31 @ 06:33:43
URL: http://eririk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0