Hos: Yasmin XDXD

Hej hej! Nu är jag hemma hos Yasmin. Ska sova där också... Så jag tror inte att jag kommer skriva under kvällen. Men imorn är det skola som vanligt. Suck -.-
Och såhär ser min resa till skolan ut:

Ta pendeltåg 35 från Jordbro mot Kungsängen.
Det går från Jordbro 07:28 
och kommer till Handen 07:31.

Vid Handenterminalen byter du till buss 829 mot Coop Forum.
Den går från Handenterminalen 07:37 
och kommer till Brandbergens centrum 07:46.

Vid Brandbergens centrum byter du till buss 818 mot Stockholm C.
Den går från Brandbergens centrum 07:50.
Du är framme vid Tyrestavägen ca 07:53.

Restid 25 minuter.

Trevlig resa!
 
Men om jag minns rätt så måste jag inte göra det så komplicerat och byta buss oc så.. Utan jag tror. Jag tror att 825 mot trollbäckens Centrum går 07:36. Japp det gjorde den XD. Då tar jag den istället. Men nu ska jag göra lite annat och så.. Men jag tror jag bloggar mer imorn efter skolan. Eller om jag mobil bloggar. (Om jag fattar hur man gör :P) 

 


Kommentarer
Postat av: stephanie

<3333

2009-10-14 @ 20:09:31
URL: http://ste

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0