Höst

Seriöst klockanär 18.00 och det är redan mörkt ute!? Man märker verkligen att det är höst. På grund av kylan också. Jag, Johanna och Helna var i handen idag och det var så jävla kallt ute asså. Fyfan. Och imorse snöade det också! Iaf i Skogås och lite under dagen i Vendelsö. Men jag har absolut ingeting emot snö men dp ska det vara riktig snö, och inte bli massa slask och så. Det är bara jobbigt. Det enda jag hatar med hösten och vintern är nog kylan. Skitjobbigt att frysa ju. Haha. Men nu njuter jag bara! Jag ska vara ensam hemma till typ halv nio! Yey!
Men nu orkar jag faktiskt inte skriva nå mer.

Kommentarer
Postat av: emma

hon tackar för rösten :)

2009-10-14 @ 09:26:43
URL: http://ebolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0