Ideér dyker ju bara upp i geniers glödampa ^^

Förlåt, jag vet att jag inte har skrivit nåt mer sen det där underbara inlägget :D:D
Men nu är det såhär. Haha. Men iaf Johanna fick inte ta ståplats, men geniet herself har kommpit på en grym ide!
Dock får ni inte veta den än, för jag vet ju inte vad de andra tkr om det. Måste prata med de imorn. Om typ massor. t.ex min födelsedag, och den underbara konserten. Det är egentligen inte så mkt men vi kan säkert prata om konserten i timmar! Haha. Nej men snart ska jag ringa Sara och berätta iden för henne. Hon kunde typ inte logga in på MSN så ringer henne istället.

Imorn börjar jag 08.00 (tyvärr) så jag hinner troligen inte göra ett inlägg innan jag drar. Men det beror också på när jag vaknar och hur snabb/seg datorn är imorn :P Nej men nu ska jag surfa liiite på datorn, sen ska jag ringa Sara, och bara komma på vilka kläder jag ska ha imorn. Får se vad jag tar. Juste! Jag har inte lagt in några bilder på jättelänge så lite bilder blir det imorn också. Får vi hoppas haha. Nej men ska försöka ta kort på det mest intressanaste. Men det finns inte så mkt. Om ni inte vill se mitt schema/mina bocker med bilder XD.

Nej men nu ska jag se lite på internet, sen ska jag som sagt ringa Sara som jag nu har sagt 4 gåner.
Så jag Kaaaannske bloggar imorn innan jag drar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0