Läxor, Läxor, läxor!

Hej, Nu är jag äntligen hemma från skolan. När jag kom till Handenterminalen, så såg jag Kicki och Denise. De skulle till Tandläkaren med Denise, så jag följde med in och väntade där med de tills tandläkaren kom. Sen tog jag tåget hem. Och nu sitter jag i sängen och skriver. Snart måste jag göra läxorna också :/ Åh! orkar inte med det.
Jag har jätte mycket läxa känns det som. Här är allt jag ska göra idag:

- Ca 60 glosor i Tyska, TILLS PÅ ONSDAG!
- SO  läxa. Svara på asmånga frågor om tråkig Historia.
- Baka tills imorn (Till skolan)

Ja det låter inte sådär jätte mkt men om man tänker efter så är det ju det. Nej, men nu måste jag baka till skolan.
Denise ska hjälpa mig också, så.. Men bilder av "kakan" kommer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0