Lite kort om gårdagen :)

Nu har jag vaknat för en stund sen och väntar på att Yasmin antingen ska svara i telefon eller att hon ska logga in på MSN! Hatar när folk inte svarar i telefon :@ hahahhah
Jag vet inte om jag har berättat om halloweenkvällen men det kan jag göra iaf. Det började med att jag kom in och visste inte vart jag skulle hänga jackan eller någonting. Jag kände ju bara tre st där hahha. Men sen så gick vi upp och körde nån lek att man skulle gissa vilken låt det var som spelades. Sen åt vi middag. Det blev Kycklingklubba med pastaris. Har aldrig ätit det men gott var det. :) Sen så körde vi charader och gjorde allt möjligt. Vi gick ut på bus eller godis också. Hahahah vi var tp 11 st och så fick vi en tia var! Det blir ju 110 spänn.
Jag hade iaf aldriggett ut det haha. Snål jag vet. Men ena tjejen sa också att hon inte hade fått nån så hon fick
20 spänn hahah. Så då blir det ju 120 spänn :o
Ja det var gårdagen i förkortning. Idag vill jag ju va med yasmin som sagt men hon svarar inte!! Det har hon inte gjort i två dar nu.. Kanske ska åka hem till henne. Men tänk om hon redan är med nån annan kompis haha :)
Nej men nu ska jag typ fixa mig. Bloggar sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0