lite om New Moon

Nu sitter jag och messar med Helena och Steffi. De har tråkigt och vill hitta på nåt ikväll. De har typ frågat 4 pers till, men ingen har svarat. Men iaf, för en stund sen så var Sara här och lämnade pengarna, så jag måste messa pappa sen också, och fråga hur vi ska beställa biljetterna
Nu har Helena och Steffi loggat in på MSN så då kan jag chatta istället för att messa. Mina pengar tar snart slut och jag kan inte köpa nya på hela månaden till jag får min månadspeng igen, för jag ska ju köpa den bästa biljett jag någonsin har/kommer köpa. :) Ni vet säkert vilken jag menar. Men ja.. Finns inte så mkt att skriva men jag kan skriva lite om New Moon som jag inte har gjort på ett tag. Ni vet väl att den har premiär den 20 november, och man måste vara 15 för att komma in :( Vilket betyder att jag inte kommer in på: New Moon, Eclipse ELLER Breaking Dawn! Seriöst. Medans alla är på bion och har en underbar kväll kommer jag sitta hemma i min säng och slå huvudet i väggen och gråta haha. Men fattar ni! Jag missar alla filmer! Jag fick ju inte ens se på Twilight.
Och de e inte direkt läskiga, hallå!? Jag ska fan klaga på SF! Ja.. Nu orkar jag inte skriva mer.. Ska småstäda rummet nu. Måste fan göra det nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0