Ni vill inte veta vad som hände nyss haha

Ja, efter att ha letat överallt efter receptet till morotskaka men inte hittat det så bestämmde jag mig för att göra sockerkaka. Så jag gör exakt som det står i receptet och smeten är hhheeelt underbar haha. Men sen när jag ska ställa den i ugnen så ser jag att en plåt står där inne! Så jag säger det till denise och hon säger att jag ska ta
ut den och ställa den på diskbänken, så gör jag det. Men när jag ställer den där så fräter plåtjäveln åt mig! Haha, så jag sa det till Denise och hon undra om det var vatten på diskbänken och jag tror att det var det, så det var darför det fräste åt mig hahahahhaha. Ndej men nu står sockerkakan i ugnen och ska vara där inne i 25 minuter..

Nu ska jag göra en ny kategori. Nämligen "recept" för jag brukar ju baka ganska ofta, och där kmr lite recept och så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0